Tajemnica Twojej mocy
3920-5562-ico-wu.jpg

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe lub częste głodówki bądź zupełne
erekcja
wyeliminowanie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo małej albo dobrej wagi ciała także może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W związku z tym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania kamagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci odłóż na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.