Menu na potencję
7243-4830-ico-wu.jpg

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem wpływającym na potencję jest odpowiednie jedzenie. Dobra może łatwo poprawić nie tylko poziom potencji, lecz także płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć poważnych niedoborów selenu. Można go unormować spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny bardzo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten natomiast pobudza popęd seksualny. W chwili spożywania napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, lecz można go zwiększyć przez potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Niesamowicie ważnym elementem jest też arginina, stanowiąca 80 procent ejakulatu. Arginina zwiększa produkcję spermy oraz wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne wytwarzanie hormonów. Jeśli pragniemy poprawić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie potencja