5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy
1788-2600-ico-wu.jpg

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu rośnie, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra cena

Żeby poprawić jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj potencja