Month: Luty 2015

Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe lub częste głodówki bądź zupełne
erekcja
wyeliminowanie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo małej albo dobrej wagi ciała także może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W związku z tym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania kamagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci odłóż na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Łatwe? To do działania, a raczej do sypialni!

Apetyt seksualny zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest zgodna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie stanie na przeszkodzie żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednak instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, uzależniony jest również od możliwości ciała. erekcja
Wskutek tego poza troską o stosowną oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, aby sprostało zadaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Istotny jest sen, ruch, zdrowa odżywianie i odrzucenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezwykle ujemnie na możliwości erekcji, nie istnieje też coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda liczba szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Oprócz wymienionych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby dopisać kilka własnych, które sprawiają, że apetyt seksualny rośnie. Czy jest to nasz ukochany rodzaj wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: smakowanie pysznego i wymyślnego jedzenia: miło i sielsko albo żywiołowo i ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej uprzednio z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na odprężenie się oraz bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, ważne aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra cena

5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu rośnie, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra cena

Żeby poprawić jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj potencja